Novosti

Igre i aktivnosti djece i roditelja u vrijeme ostanka kod kuće #ostanidoma

Igra je temeljna aktivnost u djetetovu životu. Kroz igru dijete razvija osjećaj sigurnosti, samostalnosti, samokontrole, kompetencije,  razvija vještine na svim područjima razvoja (motoričke, emocionalne, kognitivne, socijalne i govorne vještine) te jača samopouzdanje. Motoričke vještine uključuju jačanje koordinacije pokreta, finu i grubu motoriku i stječu se raznim oblicima motoričke aktivnosti. Kognitivne vještine se uče igrama pretvaranja, uključuju razvoj kritičkog razmišljanja, povezivanja uzroka i posljedica, zaključivanje, poticanje mašte i rješavanje problema. Govorne vještine potiču se u razgovoru djeteta s drugom djecom i odraslima, korištenjem

Opširnije...

Što raditi i kako razgovarati s djecom u vrijeme koronavirusa?

 Prema Konvenciji o pravima djeteta, djeca imaju pravo putem radija, novina, knjiga, računala, TV-a i drugih izvora saznati informacije važne za njihovu dobrobit, a uloga odraslih  je pomoći im u pronalaženju i razumijevanju informacija. Posljednjih dana suočeni smo s velikom količinom informacija o koronavirusu (COVID-19), što  može djelovati zbunjujuće za odraslu osobu, a kod djece također može izazvati osjećaje tjeskobe, straha, uznemirenosti i zabrinutosti. Vrtići i škole su zatvorene, više nema odlazaka na aktivnosti kojima se dijete bavilo u slobodno

Opširnije...

Kako do pravih informacija vezano uz korona virus?

  Prije nekoliko mjeseci u Kini se pojavio koronavirus SARS-CoV-2. Širenje vijesti i informacija o njegovom nastanku, simptomima koje kod ljudi izaziva te mogućnostima liječenja šire se velikom brzinom. Mogli bismo reći da je trenutačna situacija takva da je to aktualna vijest u svim medijima i na društvenim mrežama. U velikoj količini informacija kojima smo svakodnevno “bombardirani”, teško je razlučiti koje su ispravne, a koje nam daju pogrešne podatke. Panika i strah od moguće zaraze, masovna kupovina namirnica, zaštitnih maski

Opširnije...

Emocionalna inteligencija

Emocionalna inteligencija je relativno nov pojam, koji se brzo počeo svakodnevno koristiti. To je sklop osobina kojima se opisuje uspješnost u snalaženju među ljudima. Kako je inače moguće objasniti da je neka osoba omiljena u društvu, a na poslu lako pridobije nadređenog za svoje ideje? A netko drugi brzo shvaća školsko gradivo, ali se teško snalazi s drugim ljudima i često je sam? Salovey i Mayer su prvi definirali emocionalnu inteligenciju kao «podvrstu društvene inteligencije koja se sastoji u sposobnosti

Opširnije...

Kako na nas utječu reklame?

Danas su reklame sastavni dio našega života – na cesti viđamo plakate s reklamnim porukama, slušamo ih na radiju, prekidaju naše omiljene serije, prisutne su na različite suptilne načine i utječu na nas i na naše ponašanje. Našim je bakama, pa i mamama bilo potrebno puno manje stvari. Sada su naši ormari, kupaonice, stanovi i kuće prepune proizvoda za koje smo uvjereni da su nam potrebni i da bez njih ne možemo. To je, između ostalog, rezultat utjecaja reklama na

Opširnije...

Polazak u prvi razred

Polazak u prvi razred osnovne škole za djecu je, ali i za roditelje, velika promjena na koju se moraju naviknuti. Prestankom odlaska u vrtić, gdje su se djeca bezbrižno igrala, počinje životno razdoblje koje donosi obveze u njihovu svakodnevicu. “Polazak u školu razdoblje je u kojem se od djece očekuje veća samostalnost. Za djecu je to i fizički drugačije, jer će morati dulje sjediti. Kod kuće će morati pisati zadaće, što do tada nisu morali”, rekla je prof. psihologije Sanda

Opširnije...
Facebook